سرمربی تیم پرسپولیس که بعضی ها به او توصیه کردند به بازگشت رامین رضائیان رضایت بدهد نظر نهایی اش را به آنها گفته است.

www.dustaan.com نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت رامین رضاییان

به محض بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، خبر‌هایی مبنی بر بیرون ماندن رامین رضاییان از باشگاه‌های اروپایی شنیده شد. رامین طبق ادعای اطرافیانش، در حال حاضر تیمی ندارد و بازیکن آزاد به شمار می‌رود با این حال، در کنار تیم ملی به تمرینات و بازی‌ها مشغول است.
در همین روز‌ها شایعه‌ای شنیدیم مبنی بر اینکه شاید رامین تا نیم فصل بیرون بماند و در نیم فصل دوم، همزمان با اتمام دوران محرومیت پرسپولیس، به جمع سرخپوشان برگردد. البته این موضوع منوط به رضایت برانکو ایوانکویچ بود.
برانکو که در ابتدای این فصل از باشگاه خواسته بود مهدی شیری مدافع راست پیکان را به خدمت بگیرند، برای نیم فصل دوم برنامه‌های زیادی در سمت راست خط دفاع تیمش در ذهن خود ترسیم کرده و با وجود شیری، بسیار بعید است بلیت بازگشت به رامین اهدا شود.
شنیدیم برانکو هم گفته نیازی به رامین ندارد و اعتقادش این است بازیکنی که به خاطر مسائل انضباطی از پرسپولیس رفته، دیگر راهی برای بازگشت ندارد.
منبع: خبرورزشی و مجله دوستان



نظر نهایی برانکو در مورد بازگشت رامین رضاییان - روزنامه ...

https://www.khabarvarzeshi.com/.../نظر-نهایی-برانکو-در-مورد-بازگشت-رامین-رضای...

۱ ساعت پیش - سرمربی تیم پرسپولیس که بعضی ها به او توصیه کردند به بازگشت رامین رضائیان رضایت بدهد نظر نهایی اش را به آنها گفته است.

برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس صحبت می‌کنم :: ورزش ...

https://www.varzesh3.com/.../برای-بازگشت-رضاییان-به-پرسپولیس-صحبت-می-ک...

۲ روز پیش - سرمربی کروات سرخپوشان که برترین عملکرد چند سال اخیر را از رامین ... در خصوص بازگشت وی برانکو نظر نهایی را خواهد داد اما من دوست دارم که به ...

نظر نهایی برانکو درمورد رضاییان؛ بازیکنی که به علت مسائل ...

https://www.tarafdari.com/node/1085400

۱۳ دقیقه پیش - طرفداری- سرمربی تیم پرسپولیس که بعضی ها به او توصیه کردند به بازگشت رامین رضائیان رضایت بدهد نظر نهایی اش را به آنها گفته است.

رامین رضائیان تا فردا قراردادش را با تیم فوتبال ...

https://www.tarafdari.com/.../رامین-رضائیان-تا-فردا-قراردادش-را-با-تیم-فوتبال-پر...

بعد از مدتها کش و قوس بر سر حضور رامین رضائیان در تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت ... باشگاه اتفاق افتاد در نهایت سرمربی سرخپوشان با بازگشت این بازیکن موافقت کرد و به همین دلیل تصمیم نهایی در خصوص بازگشت رضائیان انجام شد. ... است و اعلام کرده که با هر شرایطی که برایش در نظر بگیرند با پرسپولیس قرارداد می‌بندد.

نظر نهایی برانکو در مورد بازگشت رامین رضاییان - شفقنا ...

https://sport.shafaqna.com/fn/231279/

نظر نهایی برانکو در مورد بازگشت رامین رضاییان. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد نیازی به بازگشت شماره 27 سابق این تیم به لیست سرخ ها نیست.

رامین رضاییان در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار گرفت ...

90tv.ir/news/293321/رامین-رضاییان-در-آستانه-بازگشت-به-پرسپولیس-قرار-گرفت

۴ شهریور ۱۳۹۵ - با اعلام نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس رامین رضاییان در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان قرار گرفت.

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - بازگشت رامین رضاییان به ...

90tv.ir/video/294355/بازگشت-رامین-رضاییان-به-پرسپولیس

بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس. ... را با تراکتورسازی ثبت کرد ۳ روز پیش. اخبار کوتاه فوتبال؛ آغاز تمرینات تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش ۴ روز پیش ...

تصاویر برای نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت رامین رضاییان

نتیجه تصویری برای نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت رامین رضاییان

نتیجه تصویری برای نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت رامین رضاییان

نتیجه تصویری برای نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت رامین رضاییان

نتیجه تصویری برای نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت رامین رضاییان

نتیجه تصویری برای نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت رامین رضاییان

تصاویر بیشتر برای نظر نهایی سرمربی پرسپولیس در خصوص بازگشت رامین رضاییان

گزارش تصاویر

نتایج وب

برانکو: علاقه رضاییان برای بازگشت را درک می‌کنم اما جایی ...

https://www.isna.ir/.../برانکو-علاقه-رضاییان-برای-بازگشت-را-درک-می-کنم-اما-جایی-...

۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد علاقمندی رامین رضاییان به این تیم را درک ... در تیم‌مان بازیکنی نداریم که بتوانیم از او صرف نظر کنیم.

رامین رضاییان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ...

https://www.mehrnews.com/tag/رامین+رضاییان

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس صحبتی در خصوص بازگشت مدافع تیم ملی به این ... باشگاه تراکتورسازی تبریز بدون تغییر پیشنهاد اولیه خود، منتظر نظر نهایی مدافع .... سرمربی تیم ملی فوتبال به بازیکن ملی پوش ایران که امروز با تیم اوستنده ...

خبرهای ورزشی | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/sports

دو تیم فوتبال پرسپولیس و الدحیل در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ... سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر کی روش واقعاً با پرسپولیس و ... همچنان نظراتش می تواند برای فوتبال ما به خصوص در ابعاد ملی راهگشا باشد . ... روزنامه گل از واکنش برانکو ایوانکوویچ به شایعه بازگشت رامین رضاییان نوشته است.

جام نیوز - ورزشی

www.jamnews.com/service/sport

نظر شما درباره اعلام قهرمانی پرسپولیس در پرونده سوپرجام چیست؟ ... استقلال چطور آماده بازگشت رویایی برابر السد می‌شود؟ ... باشگاه نساجی مازندران مدعی شد یکی از نزدیکان سرمربی پرسپولیس امروز به صورت مخفیانه در محل تمرین سرخپوشان قائمشهری حضور یافته است. [1 ساعت و ... حاشیه در کمین رامین رضاییان و برانکو ایوانکوویچ.

پروین: دوست دارم رضاییان به پرسپولیس برگردد/ در مورد او ...

vananews.com/.../پروین-دوست-دارم-رضاییان-به-پرسپولیس-برگردد-در-مورد-او-با-...

۲ روز پیش - علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است واسطه بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس ... در خصوص بازگشت وی برانکو نظر نهایی را خواهد داد اما من دوست دارم که وی به پرسپولیس بازگردد. ... دی است و سرمربی تیم ملی تشخیص داده که در این تاریخ یک بازی دوستانه را برگزار ...

جستجو - "رامین رضاییان" - مشرق نیوز

https://www.mashreghnews.ir/search?q=%22رامین+رضاییان%22

که بهترین بازیکنان پرسپولیس به فروش رفتند. ... از تراکتورسازی به عنوان مقصد نهایی رامین رضاییان نام برده می‌شود. ... فهرست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری اردو از سوی سرمربی این تیم ... باشگاه تراکتورسازی تبریز بدون تغییر پیشنهاد اولیه خود، منتظر نظر نهایی ... رامین رضاییان در راه بازگشت به لیگ برتر!

تصمیم نهایی برانکو درباره رامین رضاییان - نمناک

namnak.com/رامین-رضاییان.p47042

 رتبه: ۳ - ‏۵ رأی

۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - اخراج رامین رضاییان از باشگاه پرسپولیس و تصمیم قاطع برانکو در مورد ... برانکو ایوانکویچ تصمیم نهایی خود در خصوص رامین رضاییان را اعلام کرد و او را از ... با این حال کم نبودند افرادی که به اظهار نظر در این خصوص پرداختند. ... اردوی امارات و نافرمانی از فرمان برانکو برای بازگشت به ایران دیگر صبر مربی کروات ...

آخرین اخبار رامین رضاییان - بازدید - buzdid.ir

https://buzdid.ir/tag/رامین-رضاییان

آخرین اخبار رامین رضاییان صفحه ۱ | ۲۶۳ نتیجه (۰٫۰۱۴ ثانیه) ... واکنش مدیرعامل پرسپولیس به بازگشت رامین رضاییان ... به اردوی نهایی فراخواند که اسامی آن ها به شرح زیر است: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس تهران)، امیرعابدزاده .... اضافه کرده است حالا با حضور این بازیکنان در آخرین روز نقل و انتقالات و با نظر مستقیم سرمربی ولزی .

رامین رضائیان ؛ کلیپی از زندگی خصوص "رامین رضائیان" در ...

parsfootball.com › چند رسانه ای › گالری فیلم › گالری فیلم پرسپولیس

در این کلیپ زندگی خصوصی رامین رضائیان بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتبال ... تمرینات این تیم بازگشت; باورنکردنی ؛ رامین رضاییان دوباره به پرسپولیس باز خواهد گشت؟ ... ی سابق پرسپولیس در آمد ؛ از سیر تا پیازِ زندگی خصوصی رامین رضاییان! ... تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر .... گل های برتر آبی پوشان با سرمربی مربی جدید!

نظر نهایی برانکو در مورد بازگشت رامین رضاییان | تی نیوز

tnews.ir/news/a2d9118412764.html

۱ ساعت پیش - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد نیازی به بازگشت شماره 27 سابق این تیم به لیست سرخ ها نیست.

پروین: دوست دارم رضاییان به پرسپولیس برگردد/ در مورد او ... ...

https://www.telexiran.com › اخبار خبرگزاری جام نیوز › اخبار جام نیوز › اخبار خبر

۲ روز پیش - پروین: دوست دارم رضاییان به پرسپولیس برگردد/ در مورد او با برانکو صحبت می‌کنم ... است واسطه بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس شود اظهار داشت: رضائیان ... در خصوص بازگشت وی برانکو نظر نهایی را خواهد داد اما من دوست دارم که وی به ... دی است و سرمربی تیم ملی تشخیص داده که در این تاریخ یک بازی دوستانه ...

برچسب ها - پرسپولیس - شفاف

www.shafaf.ir/fa/tag/1/پرسپولیس

بر احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس و کوتاه آمدن... شود باید یک ماه زودتر ... مهاجم عراقی مورد نظر تیم فوتبال پرسپولیس است و با... پرسپولیس پیش ...