در شبهای ماه محرم و عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نوحه زیبای انا مظلوم حسین را به زبان عربی و فارسی با نوای حاج نزار القطر و دانلود کنید و بشنوید. فال امروز

فال امروز

دانلود انا مظلوم حسین نزار قطری

نوحه انا مظلوم حسین قطری
 

نزار قطری

متن نوحه انا مظلوم حسین

لم یا قوم ترید ون ببغی و فساد
لم تسعون بقتلی بلجاج و عناد
(ای قوم! برای چه می خواهید به من ظلم و ستم کنید. و چرا با لجبازی می خواهید مرا بکشید؟)
لیس والله سوانا خلف بعد النبی
فرض الله علی طاعتنا کل عباد
(به خد ا به جز ما، پیامبر(ص) خاندانی ندارد
و خداوند اطاعت از ما را بر همه بندگان واجب کرده است)
من له جد کجدی فی الوری
او کشیخی فانا ابن العلمین
(برای چه کسی در این عالم، جد ی مثل جد من است،
یا پدری مثل پدر من دارد؟ من پسر دو مرد شاخص هستم)
فاطم الزهرا امی و ابی
قاصم الکفر ببدر و حنین
(فاطمه زهرا مادر من است و پدر من
در هم شکننده کفر در بدر و حنین است)
عبد الله غلاما یافعا
و قریش یعبد ون الوثنین
(پدر من خدا را می پرستید در زمانی که پسری جوان بود
در حالی که قریش بت ها را می پرستیدند)
یعبد ون اللات و العزی معا
و علی کان صل القبلتین
(قریش لات و عزی را می پرستیدند
و پدر من به سوی هر دو قبله بیت المقدس و مکه نماز می گذاشت)
و ابی شمس امی قمر
فانا الکوکب و ابن القمرین
(پدر من خورشید است و مادرم ماه
پس من ستاره ای هستم، فرزند دو ستاره نورانی)
چیست تقصیر من ای قوم که امروز جهانی
شده آماده به قتلم همه با تیغ و سنانی
در شما نیست ز اسلام نه نامی و نشانی
انا عطشان و قد احرق نطقی و لسانی
انا ظمئان و قد احرق قلبی و فؤاد ی
(من تشنه ام و حرفم و زبانم می سوزد
من تشنه ام و قلبم و جگرم می سوزد)
زیر خنجر شه لب تشنه حسین می گفت:
تو ای شمر ستمکار!
تو ای ملحد مکار!
تو ای کافر غدار!
اگر من نشناسی، بگویم بشناسی
حسینم و ضیاء القمرینم، قتیل الود جینم
امام الحرمینم انا الفضه و ابن الذهبینم
(من حسینم و روشنایی ماه و خورشیدم و کشته حسادتم
من امام دو حرم مکه و مدینه هستم. من گوهر و فرزند و جواهرم)
منم شهپر جبرئیل، منم آیه ی تقدیر
منم نحله ی خوبان، منم زاده زهرا
منم عرش و منم فرش
منم کرسی و لوح و قلم
و باعث ایجاد د و عالم
انا مظلوم حسین
انا محروم حسین


منبع : نمناک

نوحه انا مظلوم حسین نزار القطری + دانلود - نمناک
namnak.com/نوحه-انا-مظلوم-حسین.p37576
 رتبه: ۴٫۶ - ‏۱٬۰۱۸ رأی
نوحه انا مظلوم حسین و نوحه انا مظلوم حسین قطری و نوحه انا مظلوم حسین متن و نوحه انا مظلوم حسین نزار قطری دانلود و نوحه انا مظلوم حسین نزار قطری را دانلود کنید.
نوحه عربی انا مظلوم حسین.../ صوت نزار القطری - باشگاه ...
https://www.yjc.ir › فرهنگی هنری › قرآن و عترت
۱ آبان ۱۳۹۴ - ... حسین» را به زبان عربی و با نوای «حاج نزار القطری» بشنوید و دانلود کنید. دانلود مداحی عربی "انا مظلوم حسین" نزار قطری. شعر نوحه انا مظلوم حسین:.
نوحه انا مظلوم حسین نزار القطری + دانلود - شبکه الکوثر
fa.alkawthartv.com/news/159214
۵ روز پیش - در شبهای ماه محرم و عزای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نوحه زیبای انا مظلوم حسین را به زبان عربی و فارسی با نوای حاج نزار القطر و دانلود کنید و ...
آینت | نوحه«أنا مظلوم حسین» با صدای «نزار القطری» به دو زبان ...
www.inet.ir/.../+نوحه«أنا+مظلوم+حسین»+با+صدای+«نزار+القطری»+به+دو+زبان+فار...
نوحه«أنا مظلوم حسین» با صدای «نزار القطری» به دو زبان فارسی و عربی. Faeze توسط Faeze ۱۱ ماه پیش. مذهبی · نوحه · محرم. ۲۲۰۸. ۰. اشتراک گذاری دانلود. نوحه «أنا مظلوم ...
دانلود نوحه نزار القطری انا مظلوم حسین | دانلود آهنگ جدید | هیرو ...
heromusic.ir/دانلود-نوحه-نزار-القطری-انا-مظلوم-حسین/
 رتبه: ۴٫۹ - ‏۶۵ رأی
۹ ساعت پیش - دانلود نوحه نزار القطری انا مظلوم حسین را می توانید از سایت هیرو موزیک به صورت مستقیم دانلود کنید. پخش آنلاین نوحه نزار القطری انا مظلوم حسین از ...
نزار القطری انا مظلوم حسین عربی فارسی - آپارات
https://www.aparat.com/v/Qp7lf/نزار_القطری_انا_مظلوم_حسین_عربی_فارسی
۱ مهر ۱۳۹۶ - محمّد حسن سلام علیک یاسید القلوب یاحسین .... نزار القطری انا مظلوم حسین عربی فارسی امام حسین,محرم,نزار القطری,حسین,مظلوم,انا,القطری,نزار , محمّد ...
انا مظلوم حسین نزار القطری فارسی عربی - آپارات
https://www.aparat.com/v/wL7B1/انا_مظلوم_حسین_نزار_القطری_فارسی
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ... آهنگ انا مظلوم حسین انا محروم حسین نزار قطری متن نوحه انا مظلوم. دانلود نوحه انا مظلوم حسین از نزار قطری با لینک مستقیم, جدیدترین مداحی های محرم.
دانلود مداحی انا مظلوم حسین - ایرانی دیتا
https://www.iranidata.com › دانشنامه › مذهبی › صوتی
در ادامه با زندگی نامه مداح نوحه عربی فارسی «أنا مظلوم حسین»نزار القطری و لینک بارگزاری مدیحه و همچنین متن کامل عربی و ترجمه فارسی را برای علاقمندان این نوحه ...
دانلود معروف ترین نوحه عربی فارسی نزار القطری مظلوم حسین ...
emsho.com/.../دانلود-معروف-ترین-نوحه-عربی-فارسی-نزار-القطری-مظلوم-حسین_LB...
۱ روز پیش - دانلود نوحه نزار قطری اگر از خنجر خونریز لب تشنه ببرند از نزار القطری نوحه نزار قطری مظلوم حسین جانم قسماً بالله داحی الأرض خلاق السماوات وبما جاء
نوحه انا مظلوم الحسین نزار القطری - دانلود آهنگ جدید
ویدئو برای نوحه انا مظلوم حسین نزار القطری + لینک دانلود▶ 10:48
umusic.pro/videos/9B6o5XZOaj5
۵ شهریور ۱۳۹۷
نوحه انا مظلوم الحسین نزار القطری. ... دانلود مداحی قدم قدم با یه علم اربعین عربی فارسی ... عزاداری برای امام حسین ع کمک به فقرا ... دانلود جدید ترین اهنگ ها با لینک مستقیم ...
نوحه انا مظلوم حسین نزار القطری دانلود - آکاایران
www.akairan.com/havades-akhbar/goonagoon/ui-201899134940625.html
۳ روز پیش - به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم نوحه انا مظلوم حسین با صدای نزار قطری را برای دوست داران امام ... گردآوری توسط بخش خبرهای گوناگون سایت آکاایران.
مداحی بسیار زیبا "مظلوم حسین جانم نزار القطری "(ویژه محرم95) ...
ویدئو برای نوحه انا مظلوم حسین نزار القطری + لینک دانلود▶ 7:54
https://www.didestan.com › مذهبی
۱۹ تیر ۱۳۹۶ - بارگذاری توسطمداحی
کلیپ مداحی بسیار زیبا "مظلوم حسین جانم نزار القطری "(ویژه محرم95) امید وارم لذت ببرید. ... دانلود مداحی فارسی عربی نزار قطری - مظلوم حسین جانم.
دانلود گلچین مداحی نزار القطری + انا مظلوم حسین پخش انلاین | ...
mer30download.com › مذهبی › دیگر آهنگ های مذهبی
دانلود گلچین کاملی از مداحی عربی و فارسی از نزار قطری شامل آلبوم ها، سرودها و نواهایی همچون انا مظلوم حسین (ع) و … با کیفیت بالا و لینک مستقیم و فرمتMP3 ...
انا مظلوم حسین - هریف
herif.blogfa.com/post/22
دانلود نوحه عربی فارسی "انا مظلوم حسین" با صدای "نزار قطری". لینک ۱ - برای دانلود فایل صوتی اینجا کلیک کنید (۷دقیقه با حجم ۱.۶۳مگابایت). لینک ۲- برای دانلود ...
دانلود نزار قطری انا مظلوم حسین - cmme2018.ir
feraghat.cmme2018.ir/post/دانلود-نزار-قطری-انا-مظلوم-حسین.html
۱ شهریور ۱۳۹۷ - دانلود نوحه عربی انا مظلوم حسین نزار قطری شعر نوحه انا مظلوم حسین لم یا ... قطری دانلود بهترین مداحی و نوحه ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و ...
دانلود با لینک مستقیم نزار قطری حسین مظلوم من • دانلود ...
https://patoghu.com/tags/دانلود+با+لینک+مستقیم+نزار+قطری+حسین+مظلوم+من/
دانلود با لینک مستقیم نزار قطری حسین مظلوم من دانلود رایگان،بازار،ویندوز،مدیریت دانلود،بازی،آنتی ... نوحه انا مظلوم حسین با صدای نزار قطری دو زبانه عربی ، فارسی.
نزار القطری انا مظلوم حسین | روشنگری
ویدئو برای نوحه انا مظلوم حسین نزار القطری + لینک دانلود▶ 2:15
roshangari.ir/video/13675
۲۵ آذر ۱۳۹۲
هدف از تاسیس این سایت ایجاد بانک جامع ویدیو های در تراز ارزش های انقلاب اسلامی در جهت روشنگری و حقیقت اتفاقات سیاسی و اجتماعی است.
نوحه انا مظلوم حسین نزار القطری + دانلود - روزامه
https://roozame.com/detail/4600474
۲ مهر ۱۳۹۶ - فایل صوتی مداحی نوحه انا مظلوم حسین نزار القطری را می توانید در اینجا بشنوید و دانلود کنید.
بابا ادیان - دانلود نوحه عربی فارسی مداح : نزار القطری انا مظلوم ...
babaadian.blogfa.com/post/93
بابا ادیان - دانلود نوحه عربی فارسی مداح : نزار القطری انا مظلوم حسین انا محروم حسین - ... روی لینک زیر کلیک راست نموده و گزینه save target as… را انتخاب نمایید.