• میثاق محمدی‌زاده

اینستاگرام حدود ۶ ماه پیش از یک ویژگی به نام نیم تگ Nametag به طور آزمایشی رونمایی کرد. این ویژگی که بسیار شبیه به ویژگی QR Code اسنپ‌چت بود؛ به کاربران اجازه می‌داد تصاویر خاصی بسازند و در استوری منتشر سازند تا دیگران بتوانند آن‌ها را شناسایی و پیدا کنند.

با ویژگی جدید نیم‌تگ (Nametag) اینستاگرام به راحتی دوستان‌تان را بدون دانستن نام‌شان پیدا کنید

حالا اینستاگرام به طور رسمی از قابلیت «نیم‌تگ» رونمایی کرده است. «نیم‌تگ» روشی برای یافتن افرادی است که در دنیای واقعی آن‌ها را ملاقات کردید یا می‌شناسید ولی در اینستاگرام پیدایشان نمی‌کنید یا نام و شناسه کاربری‌شان را نمی‌دانید.

این روش یافتن دوستان در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی مانند اسنپ‌چت، فیسبوک، توییتر و غیره رایج است. در این شبکه‌های اجتماعی عمدتا از کدهای QR Code استفاده می‌شود و شما می‌توانید این کدها را برای دیگران ارسال کنید.

اما اینستاگرام می‌خواهد با نام کاربری اختصاصی شما در این شبکه اجتماعی یک تصویر منحصربه‌فرد برایتان بسازد تا دیگران اسکن کنند. البته، شما می‌توانید المان‌های بیشتری مانند تگ، رنگ، استکیر و غیره به آن اضافه کنید.

با ویژگی جدید نیم‌تگ (Nametag) اینستاگرام به راحتی دوستان‌تان را بدون دانستن نام‌شان پیدا کنید

سریع‌تر دیگران را بیابید

برای استفاده از این ویژگی، باید وارد بخش پروفایل خود شده و روی منوی سه خط بالای صفحه کلیک و بعد گزینه Nametags را ضربه بزنید تا کد یا تصویر اختصاصی خودتان را مشاهده کنید.

حالا می‌توانید رنگ، استیکر یا عکس سلفی به آن اضافه کنید و بعد با دیگران به اشتراک بگذارید. برای این کار کافی است روی گزینه بالای صفحه کلیک کنید تا مراحل بعدی ظاهر شوند.

اگر می‌خواهید کد افراد دیگری را اسکن کنید، باید صفحه را به راست بکشید یا سوایپ کنید تا وارد دوربین شوید. بعد با دوربین روی کد فرد موردنظرتان تمرکز کنید و صفحه‌نمایش را روی آن نگه دارید. وقتی کد یک شخص را در اینستاگرام اسکن می‌کنید؛ به طور مستقیم وارد پروفایل خود خواهید شد.

با ویژگی جدید نیم‌تگ (Nametag) اینستاگرام به راحتی دوستان‌تان را بدون دانستن نام‌شان پیدا کنید

اینستاگرام در کنار Nametag، در حال آزمایش یک فیلد جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد برخی اطلاعات مانند نام مدرسه، سال تحصیلی و برخی اعضای انجمن‌ها را به آن اضافه کنید تا افراد حاضر در یک مدرسه و گروه بتوانند سریع‌تر همدیگر را پیدا کنند. ظاهرا این ویژگی فعلا به طور آزمایشی در چندین دانشگاه ایالات متحده در حال اجرا است.

ویژگی نیم‌تگ از امروز به طور سراسری برای همه کاربران اینستاگرام در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید فعال شده است.

منبع : کولاک

نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می ...

koolakmag.ir › دانستنی ها

۱۹ دقیقه پیش - اینستاگرام حدود ۶ ماه پیش از یک ویژگی به نام نیم تگ Nametag به طور آزمایشی رونمایی کرد. این ویژگی که بسیار شبیه به ویژگی QR Code ...

با قابلیت نیم تگ (Nametag) در اینستاگرام دوستان خود را ...

https://click.ir › شبکه‌های اجتماعی

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - اینستاگرام در حال آزمودن قابلیت نیم تگ (Nametag) است که به کاربر اجازه می دهد تا با ساخت یک طرح با ایموجی، ... اگر مایل هستید تا از نحوه کار قابلیت نیم تگ اطلاع پیدا کنید، می توانید ویدئوی 22 ثانیه ای زیر را ببینید: ... نظر شما در مورد این قابلیت چیست؟ ... تغییر نام کاربری در شبکه پلی استیشن نتورک.

وارد نشده: انجام

ترنجی | با قابلیت جدید اینستاگرام نیم تگ (NameTags) ...

https://toranji.ir/2018/04/10/با-قابلیت-جدید-اینستاگرام-نیم-تگ-nametags-آشن/

۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - بد نیست بدانید حتی استوری اینستاگرام نیز یک کپی از قابلیت های اسنپ چت است! نظر شما درباره قابلیت نیم تگ اینستاگرام چیست؟ فکر می ...

وارد نشده: کاری ‏انجام ‏دهد

تصاویر برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

نتیجه تصویری برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

نتیجه تصویری برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

نتیجه تصویری برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

نتیجه تصویری برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

نتیجه تصویری برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

نتیجه تصویری برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

نتیجه تصویری برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

تصاویر بیشتر برای نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

Name Tag چیست - قابلیت جدید نیم تگ در اینستاگرام - ...

https://novininsta.com/name-tag-چیست/

۲۳ ساعت پیش - Name Tag چیست , نیم تگ اینستاگرام چیست , قابلیت NameTage در ... ارائه شده و باعث راحتی کار کاربران در استفاده از اینستاگرام می گردد.

وارد نشده: انجام ‏دهد

آموزش جامع و کامل استفاده از اینستاگرام - دیجیاتو

https://digiato.com/article/2017/05/15/آموزش-کامل-اینستاگرام/

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - اینستاگرام، محبوب ترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس دنیا کار خود را حدودا از 7 ... اکنون به جایگاهی رسیده که بیش از 700 میلیون نفر از آن استفاده می کنند. ... عضویت در اینستاگرام بسیار ساده است و طی چند مرحله ی کوتاه انجام می پذیرد. ... پس از آن اینستاگرام یک نام کاربری تصادفی را به شما اختصاص می دهد.

آموزش اینستاگرام به همراه تمامی ترفندها - زومجی

https://www.zoomg.ir/2017/1/17/157214/instagram-how-to/

۲۸ دی ۱۳۹۵ - ثبت نام در اینستاگرام یکی از راحت ترین عضویت های موجود در ... البته خود اینستاگرام اعلام کرده است که ترتیب پست ها را طوری نمایش می دهد که پست هایی ... هشتگ چیست؟ ... این موضوع با کمک کاراکتر # انجام می‌شود، به این معنا که با قرار دادن این ... برای این کار و تگ کردن افراد در عکس‌های خودتان کافی است تا هنگام ...

تگ کردن افراد در استوری اینستاگرام - سرزمین دانلود

https://www.sarzamindownload.com/modules.php?name...tags...tags&tags=تگ...اینس...

اینستاگرام جدیدا قابلیتی را در استوری اضافه کرده تا بتوانید با افراد خاص در این ... یعنی اسنپ چت، اینستاگرام اجازه میدهد تا کاربران در ویدیو یا عکس هایی که در استوری ... دوستان و دنبال کنندگان را با تایپ کردن @ قبل از یوزر نیم آنها انتخاب کنید. ... ردپاهای فعالیت های انجام شده در کامپیوتر با استفاده از نرم افزار Clean Space ...

نیم تگ؛ ویژگی جدید اینستاگرام + عکس - الف

https://www.alef.ir/news/3970714113.html

۲ روز پیش - اینستاگرام به‌تازگی از ویژگی جدیدی به‌نام نیم‌تگ رونمایی کرده است ... سوایپ‌کردن روی صفحه) تغییر دهد و به آن اموجی یا تصویر اضافه کند. ... ضربه‌زدن روی گزینه‌‌ای که در گوشه‌ی نیم‌تگ خودتان قرار داده شده، انجام ... ۲۵ شهریور ۱۳۹۷چگونگی حذف نام کاربری در Tag تصاویر اینستاگرامی + ... زولا از تو یه قهرمان می سازه !

[PDF]اینستاگرام در کسب و کار مدیران ایران

https://www.saramad.ir/Content/media/image/2015/07/90805_orig.pdf?t...

www.ModirIran.ir. شما می توانید با اینستاگرام هم همین کار را انجام دهید. ... نشان می دهد شباهت های بازاریابی و نقش تولید بازار در این فضا چگونه می تواند رو به رشد باشد.

جستجوهای مربوط به نیم تگ (Name Tag) در اینستاگرام چیست و چه کاری انجام می دهد؟

نیم تگ اینستاگرام


نیم تگ اینستاگرام چیست


قابلیت جدید اینستاگرام


اسکن اینستاگرام


گزینه جدید اینستاگرام


نحوه تگ کردن در کامنت اینستاگرام

اینستاگرام در کسب و کار مدیران ایران

https://www.saramad.ir/Content/media/image/2015/07/90805_orig.pdf?t...

www.ModirIran.ir. شما می توانید با اینستاگرام هم همین کار را انجام دهید. ... نشان می دهد شباهت های بازاریابی و نقش تولید بازار در این فضا چگونه می تواند رو به رشد باشد.

فوت و فن های اینستاگرامی ... - یک پزشک

www.1pezeshk.com/archives/2015/01/فوت-و-فن-های-اینستاگرامی.html

۲۸ دی ۱۳۹۳ - حداکثر زمان برای ویدئوهای اینستاگرام ۱۵ ثانیه می باشد. ... کار خاصی نیاز نیست انجام دهید، تنها به بخش جستجو رفته و تصاویر ... و می خواهید دوستی را از وجود آن باخبر کنید، کافیست در یک کامنت نام او را با پیشوند @ ذکر کنید. ... کردن می توانید با اشاره روی تصاویر در آخرین مرحله هر تعداد از کاربران را tag کنید.

ویژگی جدید اینستاگرام معرفی شد - ایسکانیوز - خبربان

https://khabarban.com/20961908/ویژگی_جدید_اینستاگرام_معرفی_شد

۸ ساعت پیش - از اینجا می توانید تگ نام خود را سفارشی کنید. برای اسکن تگ شخص دیگری، فقط به همان منو بروید و گزینه ای برای اسکن name tag در پایین را مشاهده خواهید کرد. ... 159 / 159 اینستاگرام نیم تگ شبکه های اجتماعی ... قابلیت کاری، توان و آمادگی ذهنی فرد برای انجام کار را به متخصصان نشان دهد. ... علت این مشکل چیست؟

تگ تلگرام- توانا رسانه - توانا رسانه نوین

trn.ir/tag/تلگرام/

پاسخ مثبت است اما تبلیغات در تلگرام باید حساب شده باشد و قبل از انجام ... این سوالی است که عموما در مورد کانال تبلیغات در تلگرام افراد مختلف می پرسند در ... هستند، اگر کسب و کار شما مخصوص خانمها است کانالهای خبر اصلا مفید نیستند و به ... سئو چیست؟ ... Trend به ما نشان میدهد که مخاطبین آنلاین چه موضوعاتی را در چه بازه زمانی ...

معرفی برنامه Shazam، اطلاع از نام موزیک و خواننده در زمان پخش ...

https://www.zoomit.ir/2011/9/18/1130/introducing-shazam-application-foe-idevices/

۲۷ شهریور ۱۳۹۰ - Shazam نه تنها به شما کمک می کند که نام آهنگ ها و خواننده آن را بدست بیاورید بلکه ... با مطالعه مقالات بالا روش کار کردن با دستگاه Apple را می آموزید و برای دانلود برنامه رایگان شازم مشکلی نخواهید داشت. ... مشخصات آهنگ مورد نظر شما در قسمت Tag ها قابل دستیابی است. ... تگ ها نرم افزار Apple دانلود Shazam گوشی اپل ...

راهنمای جامع استفاده از NFC در اندروید - زومیت

https://www.zoomit.ir/2013/6/2/5539/راهنما-nfc/

۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ نیم تگ؛ ویژگی جدید اینستاگرام با عملکردی شبیه .... از زمان معرفی قابلیت NFC، این فناوری در حوزه‌های گوناگونی به کار ... NFC چیست؟ ... از این گذشته وجود چنین تراشه‌ای، به کاربر اجازه می‌دهد گجت خود را بر روی تگ‌های قابل .... می‌توانید تگ‌های NFC را رمزگشایی نمایید یا برخی از این وظایف را انجام ...

آموزش HTML - بخش هشتم: تغییرات رنگ و اندازه و نوع فونت - ...

https://www.zoomit.ir/2015/8/26/19912/html-css-tuts-p8-font-style/

۵ شهریور ۱۳۹۴ - همانند زیر: <tag name Style="style1; style2; style3;">محتوا با استایل دلخواه</tagname> .... البته تگ <b></b> نیز دقیقا کار مشابهی را انجام می‌دهد.

دانلود Tag&Rename v3.9.15 - نرم افزار تغییر تگ فایل های ...

p30download.com › نرم افزار › مالتی مدیا › ضبط و ویرایش صوت

 رتبه: ۵ - ‏۱۶۴٬۹۱۶ رأی

به کمک این نرم افزار شما خیلی راحت می توانید اسامی و تگ های فایل هایتان مانند ID3v1 ،ID3v2.2 ،ID3v2.3 ... تغییر نام پوشه های موسیقی مطابق اطلاعات Tag فایل ها

قلی زاده: اینکه چه کسی انتخاب می شود دست کی روش است/ ...

https://khabarfarsi.com/u/60594558

شرایط من در باشگاه و تیم ملی خوب است و دست کی روش است که چه کسی بازی می ... از این دست اتفاق های عجیب و غریب، به ندرت در فوتبال جهان رخ می دهد اما حالا دامن دو ... رحمانی: اگر فقط این کار را انجام دهیم همان اشتباهی است که قبلاً صورت گرفته .... تگ کردن/Tag/ که قابلیتی برای ارسال اطلاعیه ای به افراد حاضر در عکس های ... crm چیست.

عکس های جدید درباره سایت در اینستاگرام - فوتوگرام

futu.ir/tag/سایت

البته نیم تگ اینستاگرام نسبت به اسنپ کد پیشرفت‌هایی داشته و دست کاربر .... پیشنهاد میکنیم، صفحاتی که این قالب در اختیار شما قرار می دهد : لینک نمونه کار: ://. .... ثبت نام تنها در تاریخ های ذکر شده قابل انجام میباشد و قابل تمدید نیست. .... 126 . حمله یا چیست ؟ کلمه که به عنوان حمله یا شناخته می شود ، روشی برای مسدود سازی و از ...