محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر پناهندگی یکی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری گفت: این فرد به منظور کار کنسولی و بدون هیات رسمی به کشور سوئیس سفر کرده و تاکنون بازنگشته است و خانواده‌اش بیش از دیگران پیگیر بازگشتش به کشور هستند.

واعظی با تاکید بر اینکه این کارمند نهاد ریاست جمهوری به صورت فردی به سوئیس سفر کرده بود, افزود: در سفر کاری اخیر رئیس جمهور به سوئیس هیچ شخصی همراه وی نبوده است.

وی همچنین با اشاره به بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجلس اظهار کرد: ایران عضو FATF نیست و این چهار لایحه ای که در مجلس وجود دارد ارتباطی به عضویت ما ندارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه لوایح FATF در ارتباط با موضوع پولشویی است، افزود: اگر خواستار برقراری ارتباط بانکی با دنیا هستیم، باید استانداردهای لازم را در کشور داشته باشیم و این چهار لایحه چارچوب مناسب درباره همکاری با کشورهای دنیا را به ما می‌دهد.

واعظی با اشاره به اینکه بخشی از تصویب FATF به دولت دهم باز می‌گردد، خاطرنشان کرد: این موضوع در شورای عالی امنیت ملی دولت دهم و مجلس شورای اسلامی مطرح شد و اگر در آن زمان گشایش مناسبی که به وجود آمد؛ به دلیل فعال شدن این لوایح در مجلس بود.

وی گفت: در حال حاضر هم تا ۲۳ مهرماه فرصت تصویب این لایحه وجود دارد و اگر تا آن زمان این لوایح تصویب شود امید گشایش در کارها را می‌توان داشت.


منبع : کولاک


کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟ | ...

koolakmag.ir › اخبار داغ

۲ ساعت پیش - محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر پناهندگی یکی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری گفت: این فرد به منظور کار ...

تصاویر برای کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

نتیجه تصویری برای کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

نتیجه تصویری برای کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

نتیجه تصویری برای کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

نتیجه تصویری برای کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

نتیجه تصویری برای کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

تصاویر بیشتر برای کارمند دفتر رئیس جمهور که به سوئیس پناهنده شده کیست؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

پناهندگی عضو تشریفات ریاست جمهوری به آمریکا - شبکه ...

www.shahrekhabar.com/analysis/153835758098444

۶ روز پیش - یکی از کارکنان اداره کل تشریفات ریاست جمهوری پناهنده امریکا شده است. ... از افرادی که برای هماهنگی سفر رئیس جمهوری به نیویورک به سوئیس مراجعه کرده بود، پناهنده شده است. ... یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهوری دیروز در گفت‌وگو با ایرنا گفت: کارمند مذکور یکی از .... زنی که جلسه ضد ایرانی را به هم ریخت کیست؟

یکی از کارکنان دولت ۴۵ روزه به کشور بازنگشته - رویداد۲۴

https://www.rouydad24.ir/fa/.../یکی-از-کارکنان-دولت-۴۵-روزه-به-کشور-بازنگشته

۷ مهر ۱۳۹۷ - اقدامات لازم برای اطلاع از وضعیت کارمند یاد شده و بازگشت وی در حال ... رویداد۲۴ یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری در پی انتشار مطلبی در هفته نامه صدا مبنی بر ادعای درخواست پناهندگی یکی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری در سفر به سوییس، ... این مقام مسئول افزود: کارمند مذکور در مهلت مقرر به کشور بازنگشته است که ...

پناهندگی عضو تشریفات ریاست جمهوری به آمریکا | ثریانت

sorayya.net/fa/news-details/27714/

۶ روز پیش - یکی از کارکنان اداره کل تشریفات ریاست جمهوری پناهنده امریکا شده است. ... از افرادی که برای هماهنگی سفر رئیس جمهوری به نیویورک به سوئیس مراجعه کرده بود، پناهنده شده است. ... یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهوری دیروز در گفت‌وگو با ایرنا گفت: کارمند مذکور یکی از .... زنی که جلسه ضد ایرانی را به هم ریخت کیست؟

یکی از کارکنان دولت ۴۵ روزه به کشور بازنگشته است - تهران ۲۴

www.tehran24.news/news/.../یکی-از-کارکنان-دولت-۴۵-روزه-به-کشور-بازنگشته-اس...

۸ مهر ۱۳۹۷ - به گزارش تهران 24، منبع آگاه در دفتر رییس جمهوری، اظهار داشت: کارمند مذکور یکی از کارکنان اداره تشریفات بوده که حدود ۴۵ روز پیش صرفا برای پیگیری برخی امور اداری عادی به سوییس اعزام شده است. این مقام مسئول افزود: کارمند مذکور در مهلت مقرر به کشور بازنگشته است که ... خطیب نمازجمعه این هفته تهران کیست؟

سوئیس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/سوئیس

سوئیس کشوری است به صورت جمهوری فدرال تککانتون و از ۲۶ ایالت تشکیل شده‌است که «کانتون» خوانده ... سوئیس جزو آخرین کشورهای غربی بود که به زنان حق رای داد.

وارد نشده: پناهنده

ساواک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/ساواک

ساواک وابسته به نخست‌وزیری است، رئیس آن را شاه منصوب می‌کند و عنوان معاونت ... و طبق سیستم دادگاه‌های نظامی که برای رسیدگی به جرائم سیاسی برپا شده عمل می‌کنند. ... باگسترش تعداد کارمندان آن دو ساختمان چسبیده به هم در ابتدای خیابان فیشر آباد- ... که شامل1-دفتر ریاست ساواک 2-دفتر قائم مقام ساواک 3-صندوق ویژه 4-دفتر ...

ماجرای پناهندگی کارمند نهاد ریاست جمهوری | تی نیوز

https://tnews.ir › خبر › سیاسی

۳ ساعت پیش - رئیس دفتر رئیس جمهور درباره ادعای برخی رسانه ها مبنی بر پناهندگی یکی از ... یکی از کارکنان دولت که به سوییس اعزام شده دیگر بازنگشته.

رئیس دفتر دکتر نجیب الله در برنامه به عبارت دیگر - BBC.com

www.bbc.com/persian/afghanistan/.../100927_l09_eshaq_tokhi_fani_program.shtml

به روز شده: 16:26 گرینویچ - سه شنبه 28 سپتامبر 2010 - 06 مهر 1389 ... محمد اسحاق توخی 14 سال دستیار دکتر نجیب الله رئیس جمهوری پیشین افغانستان بود و چهار سال ... توطئه تخریب شد، دکتر نجیب الله تصمیم گرفت که دفتر سازمان ملل پناهنده شود. ... بله آن بار هم یک فرد نظامی که نه نامه رسمی داشت و شناخته نمی شد که او کیست؟

به آنعده کسانی که در صدد پناهندگی در کشور سویدن هستند ...

https://www.migrationsverket.se/...w...-/mlwmat-bray-pnahjwyan-dr-swydn.html

۷ مهر ۱۳۹۶ - قوانین برای کسانی که می تواند در سویدن پناهندگی داده شود، در .... داده شده، بعضی اوقات کارمندان را می بینید که برای کار یا ملاقات به آنجا میایند.

وارد نشده: رئیس ‏جمهور

رسوایی جاسوسان جمهوری اسلامی در سوئد! - Asre nou

asre-nou.net/1385/day/4/m-majid-sedghi.html

آیا دو شهروند سوئدی که به عنوان جاسوس چندین ماه است توسط جمهوری اسلامی .... ماگنوس سالروت، رییس دایره خارجیان پلیس ناحیه غرب استکهلم، گفت: مطمئنا افراد به ... در مقر کمیساریای عالی پناهندگی سازمان ملل واقع در ژنو، صمن تایید این که دفتر این ... در سال گذشته یکی از کارمندان سفارت ایران در سوئد، به جرم جاسوسی اخراج شده است.

مخالفت ائمه جمعه اهل سنت و شیعه آزادشهر با تصویب FATF - ...

khabarfarsi.com/u/60575299

۳ ساعت پیش - پاسخ دفتر رهبری به نامه لاریجانی درباره لوایح FATF: ایشان با بررسی ... ظریف: من و رئیس جمهور تضمین نمی دهیم که با پیوستن به CFT ... اسلامی ایران با مخالفت های متعددی مواجه شده است. ... مارشال بیلینگسلیا کیست و چه ارتباطی با FATF دارد؟ ..... واکنش واعظی به ادعای پناهندگی کارمند نهاد ریاست جمهوری در سوئیس.

آخرین خبر | نامی که در مجلس برده شد

akharinkhabar.ir/politics/4644609/نامی-که-در-مجلس-برده-شد

۲ ساعت پیش - میزان/ در جریان بررسی لایحه مزبور، یکی از نام‌هایی که در نطق‌ محمد دهقان از مخالفان ... اما این فرد کیست و چرا نامش در زمان بررسی یکی از لوایح FATF در مجلس مطرح شد؟ ... یک سال (تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹) به عنوان رئیس دوره‌ای FATF انتخاب شده است. بیلینگسلیا از اعضای «دفتر تروریسم و اطلاعات مالی وزارت خزانه‌داری آمریکا» ...

رؤسای فدراسیون‌ها هنوز استعفا ندادند - عصر خبر

www.asrkhabar.com/fa/news/148577/رؤسای-فدراسیون‌ها-هنوز-استعفا-ندادند

۲۳ ساعت پیش - به‌طور حتم رؤسای فدراسیون‌ها هم خودشان اجازه نمی‌دهند مشکلی به وجود بیاید. ... عصر خبر: مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان ... قانونی که مجلس مصوب می‌کند و شورای نگهبان هم آن را تأیید و رئیس‌جمهور ابلاغ می‌کند باید اجرا شود. ... قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سال‌ها پیش در کشور مصوب شده ...

آغاز انتخابات ریاست جمهوری در کامرون - خبرگزاری برنا - ...

https://khabarban.com/20951846/آغاز_انتخابات_ریاست_جمهوری_در_کامرون

۲۱ دقیقه پیش - در این انتخابات 9 نامزد و از جمله رئیس جمهوری کنونی این کشور با هم به رقابت می پردازند. ... شکاف عمیقی که حاصل فساد سیاسی و دولتی است، به دودستگی گرفتار شده‌ و .... فوتبال جهان - رئیس سوئیسی فیفا پ