الهام فخاری؛ رئیس شورای اسلامی استان تهران گفت: ۷ نفر از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران به دلیل اتهامات مالی همچنان در بازداشت هستند.

الهام فخاری در نشست خبری در خصوص عملکرد یک ساله شورای استان تهران اظهار داشت: ساختار شورای استان متشکل از نمایندگان ۱۶ شهرستان است که با توجه به اینکه شورای شهر تهران، ری و تجریش سه شهرستان را در بر می‌گیرد بنابراین سه نفر از اعضای این شورا عضو شورای استان تهران نیز هستند.

فخاری در پاسخ به پرسشی درباره بازداشت ۸ نفر از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: برای هیچ کدام از این افراد سلب عضویت دائم هنوز اتفاق نیفتاده و پرونده آنها در سطوح مختلف در حال بررسی است.

وی ادامه داد:در حال حاضر ۷ نفر بازداشت هستند که عمده اتهامات آنها مالی است. پرونده دو نفر از این اعضا در هیأت حل اختلاف اولیه منجر به صدور رای لغو عضویت داده شده که اعتراض زده‌اند و ۴ نفر دیگر فعلا تعلیق عضویت شده‌اند وتعدادی هم با قید وثیقه آزاد هستند.

رئیس شورای اسلامی استان تهران افزود: چند دسته اتهام و تخلف در شوراها مطرح است و بعضی‌ها هنگام ثبت‌نام مدارک معتبر ارائه نداده‌اند که جای سؤال دارد چرا در هنگام ثبت‌نام نهادهای مربوطه متوجه این تخلف نشده‌اند.

فخاری یادآور شد: بخشی از تخلفات هم به شورای روستایی برمی‌گردد که آگاهی کم این شوراها نسبت به قوانین موجب شده که وارد اجرا و سیاست‌گذاری شوند و در امور مختلف دخالت کنند که راه حل این موارد تنها ارتقاء آموزش است.

منبع : کولاک

اتهام بیشتر اعضای بازداشت شده شورای شهرستانهای تهران ...

www.iribnews.ir/.../اتهام-بیشتر-اعضای-بازداشت-شده-شورای-شهرستانهای-تهران-مالی-ا...

۱ روز پیش - رئیس شورای استان تهران با بیان اینکه همچنان هفت نفر از اعضای شورای ... شد درباره بازداشت تعدادی از اعضای شورای شهرستان‌های اطراف تهران با بیان ...

7 نفر از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران بازداشت شدند ...

https://www.afkarnews.com/.../801654-نفر-از-اعضای-شورای-شهرستان-های-استان-تهرا...

۱ روز پیش - 7 نفر از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران بازداشت شدند ... شورای استان تهران اظهار داشت: ساختار شورای استان متشکل از نمایندگان 16 شهرستان است که با ... وی ادامه داد:در حال حاضر 7 نفر بازداشت هستند که عمده اتهامات آنها مالی است.

7 عضو شورای شهرستان‌های تهران در زندان|تعدادی هم با قید ...

aftabnews.ir/.../7-عضو-شورای-شهرستان‌های-تهران-در-زندان%7Cتعدادی-هم-با-قید-وثیق...

۱ روز پیش - 7 عضو شورای شهرستان‌های تهران در زندان|تعدادی هم با قید وثیقه آزاد شدند| اتهامات مالی است. رئیس شورای استان تهران در مورد بازداشت تعدادی از اعضای ...

بازداشت 7 نفر از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران | ...

https://www.farsnews.com/.../بازداشت-نفر-از-اعضای-شورای-شهرستان‌های-استان-تهران

۱ روز پیش - ... از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران به دلیل اتهامات مالی همچنان در بازداشت هستند. ... رئیس شورای اسلامی استان تهران خبر داد بازداشت 7 نفر از اعضای شورای ... داشت: ساختار شورای استان متشکل از نمایندگان 16 شهرستان است که با توجه ... وی یادآور شد: ما نخستین همایش زنان عضو شورای روستایی را برگزار کردیم ...

بازداشت 7 نفر از اعضای شورای شهرستان های استان تهران | ...

www.ghatreh.com/news/.../بازداشت-نفر-اعضای-شورای-شهرستان-های-استان-تهران

۱ روز پیش - 7 نفر از اعضای شورای شهرستان های استان تهران بازداشت شدند ... رییس شورای استان تهران در گفت وگو با فارس خبرداد جزییات بازداشت 8 نفزاز اعضای شوراهای ... وی ادامه داد:در حال حاضر 7 نفر بازداشت هستند که عمده اتهامات آنها مالی است.

آخرین وضعیت اعضای بازداشت شده شورای شهرستان‌های استان ...

https://ir.sputniknews.com/.../201810224092786-آخرین-وضعیت-اعضای-بازداشت-شده-...

۱ روز پیش - رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آخرین وضعیت بازداشت شدگان اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران را اعلام کرد. ... در تهران، 9 عضو شورای شهر بازداشت شدند ... وی ادامه داد:در حال حاضر 7 نفر بازداشت هستند که عمده اتهامات آنها مالی است. ... زده‌اند و 4 نفر دیگر فعلا تعلیق عضویت شده‌اند وتعدادی هم با قید وثیقه آزاد هستند.

7 نفر از اعضای شورای شهرستان های تهران در بازداشتند/ اتهامات ...

https://khabarfarsi.com/u/61279224

خرداد: رئیس شورای استان تهران در مورد بازداشت تعدادی از اعضای شورای شهرستان های ... اطلاعاتی سه نفر دراین شهرستان در ارتباط با عرضه دلار تقلبی دستگیر شدند.

بازداشت ۷ نفر از اعضای شورای شهرستان‌های تهران | ایران ...

https://iranintl.com/تازه-چه-خبر/بازداشت-۷-نفر-از-اعضای-شورای- شهرستان‌های-تهران

۱ روز پیش - او در ادامه گفت اتهام برخی از این افراد مسائل مالی است اما هنوز هیچ یک از افراد ... مگا بانک تایوان به دلیل تحریم‌های آمریکا همکاری‌اش را با ایران متوقف کرد ... شورای استان تهران از بازداشت شدن ۷ نفر از اعضای شورای شهرستان‌های ... در هفته‌های گذشته نیز عده ای از اعضای شورای شهر بابل به اتهام فساد جنسی بازداشت شدند.

نماینده شورای شهر شیراز 'به خاطر حمایت از بهاییان بازداشت شد ...

www.bbc.com/persian/iran-45673240

۵ مهر ۱۳۹۷ - رسانه‌های ایرانی گزارش می‌دهند که مهدی حاجتی، نماینده شورای اسلامی شهر شیراز، بازداشت شده است. ... مقیمی، از اعضای هیئت رئیسه شورای شهر شیراز، گفته است: "بازداشت این عضو شورای شهر در ارتباط با اتهام حمایت از بهاییان صورت گرفته است." لیلا دودمان، دیگر عضو شورای شهر شیراز هم در مصاحبه با خبرگزاری مهر ...

وارد نشده: مالی

روزنامه شرق 97/5/13: شورای شهر پرند در آستانه انحلال - Magiran

www.magiran.com/npview.asp?ID=3782032&ref=Author

دستگیری 4 نفر از اعضای شورای شهر پرند و یک کارمند شهرداری ... در دوره اول چهار مورد انحلال شورای شهر اتفاق افتاد که شهرهای معروفی مانند تهران و ... سلب عضویت است، اما موارد شورای روستایی که بر اثر تخلف مالی و اداری و اجرائی منحل ... شورای شهر پرند در این رابطه تفهیم اتهام شدند و در حال حاضر با قرار بازداشت موقت در زندان هستند.

رسوایی‌ در شوراها؛ از اتهامات جنسی تا زدوبند و اختلاس - فرارو

https://fararu.com/fa/news/.../رسوایی‌-در-شوراها-از-اتهامات-جنسی-تا-زدوبند-و-اختلاس

۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - اوریانا فالاچی در تهران؛ مردی خشن که در قالب زن‌ها ظاهر شده بود! ... حساسیت‌ها در این مورد با رسوایی شورای شهر بابل بالا گرفت، اما شورای شهر در برخی ... دلیل این بازداشت که از سوی رسانه‌ها اتهام فساد مالی مطرح شده بود با اظهارات امام جمعه ... به ارتشاء و اختلاس در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب دستگیر و بازداشت شدند. با ...

همه اتهامات شورای شهری‌ها؛ از اختلاس تا فحشا - فرارو

https://fararu.com/fa/news/373622/همه-اتهامات-شورای-شهری‌ها-از-اختلاس-تا-فحشا

۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - از دلایل بازداشت اعضای شورا‌های شهر و شهرداری‌هاست. ... اوریانا فالاچی در تهران؛ مردی خشن که در قالب زن‌ها ظاهر شده بود! ... دست کم ٤ شهردار و ۱۷ کارمند شهرداری در یک سال گذشته دستگیر و روانه زندان شدند اتهامات جنسی، .... اقدام شهردار مرودشت هم که براساس سخنان مقامات قضائی فارس، در سوء‌استفاده مالی با ۶ عضو شورا و راننده ...

آخرین اخبار دستگیری یک عضو شورای شهر - بازدید - buzdid.ir

https://buzdid.ir/tag/دستگیری-یک-عضو-شورای-شهر

فساد مالی گسترده در شورای شهر و شهرداری بناب: ۳۵ نفر بازداشت شدند ... که از سوی یک منبع آگاه در این شورا تایید ولی از سوی اعضای شورای استان تهران رد شد. ... پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازداشت این عضو شورای شهر در ارتباط با اتهام ...

تصاویر برای کدام اعضای شورای شهرستان های تهران با اتهامات مالی بازداشت شدند؟

نتیجه تصویری برای کدام اعضای شورای شهرستان های تهران با اتهامات مالی بازداشت شدند؟

نتیجه تصویری برای کدام اعضای شورای شهرستان های تهران با اتهامات مالی بازداشت شدند؟

نتیجه تصویری برای کدام اعضای شورای شهرستان های تهران با اتهامات مالی بازداشت شدند؟

نتیجه تصویری برای کدام اعضای شورای شهرستان های تهران با اتهامات مالی بازداشت شدند؟

نتیجه تصویری برای کدام اعضای شورای شهرستان های تهران با اتهامات مالی بازداشت شدند؟

تصاویر بیشتر برای کدام اعضای شورای شهرستان های تهران با اتهامات مالی بازداشت شدند؟

گزارش تصاویر

نتایج وب

بازداشت برخی از مدیران و اعضای شورای شهر سابق شیراز – ...

https://www.eghtesadbartar.com › اجتماعی

۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - تعدادی از مدیران پیشین شهرداری و برخی از اعضای شورای شهر سابق شیراز به دلیل اتهامات مالی بازداشت شدند. ... تهران- اقتصاد برتر- 13 خرداد 97 ... در همین حال در هفته‌های اخیر شماری از اعضای سابق شورای شهر جهرم نیز به اتهامات مالی بازداشت شده‌اند. ... گروه رسانه ای اقتصاد برتر با سابقه ای سی ساله در ارائه مشاوره های ...

ماجرای بازداشت اعضای شورای شهر بابل؛ «دام رسوایی جنسی با ...

https://baztab.news › تمام اخبار افغانستان › یورو نیوز

بابل در هفته گذشته نه تنها شاهد بازداشت ۵ عضو شورای شهر خود بود بلکه در هم پیچیدن دستگیری‌ ... می گوید که شهر بابل تنها شهری نبود که اعضای آن با اتهامات فساد مالی و اخلاقی بازداشت شدند. ... ابعاد و ماهیت تخلف در شهرداری تهران؛ همراه با یورونیوز.

بازداشتی‌ها و اخراجی‌های شورای پنجم - رادیو فردا

https://www.radiofarda.com/a/local-councils-detainees-and.../29519665.html

۹ مهر ۱۳۹۷ - این عضو بازداشت شده شورای شهر نیشابور ۲۵ شهریور در یک پست ... دو عضو شورای یکی از روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به اتهام فساد مالی خبر داد. ... از بازداشت هشت نفر از اعضای شورا‌های شهرستان‌های استان تهران داشت. ... سال ۹۶ به اتهام حضور در یک مهمانی مختلط» بازداشت شد و پرونده او تا مدت‌ها با جنجال همراه بود.

بازداشت ۷ نفر از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران - ...

www.shabestan.ir/detail/News/735267

۱ روز پیش - رییس شورای اسلامی استان تهران درخصوص برخی اتهامات وارد شده به برخی اعضای ... ۷ نفر از اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران به دلیل اتهامات مالی همچنان در بازداشت هستند. ... دشت تهران یکی از موضوعاتی بود که به آن پرداخته ایم و در این رابطه با مدیران عالی حوزه آب ... جزییات جشنواره سبک زندگی «روح الله» اعلام شد.

پشت پرده ماجرای رابطه جنسی اعضای شورای شهر بابل با یک ...

https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=165039

در روزهای گذشته پنج نفر از اعضای شورای شهر بابل بازداشت شدند و ابتدا گفته شد آنها به اتهام فساد مالی بازداشت شده اند. ... کاران با یک رای حداقلی در انتخابات شهرهای بزرگ از جمله تهران پیروز شدند و در پایتخت محمود احمدی نژاد را به قدرت رساندند.

احضار 5 عضو شورای شهر بابل به دادستانی - خبرگزاری پانا

www.pana.ir/news/851610

۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - تهران (پانا) - رئیس شورای شهر بابل از احضار 5 عضو شورای شهر 9 نفره این شهر به ... فرامرز ابوالحسنی در گفت‌وگو با ایسنا از احضار 5 تن از اعضای این شورا خبر داد. به گزارش ایسنا، به نظر می رسد عمده اتهام افراد بازداشتی، مالی و اخلاقی است. ... دریافتی عصر دیروز (دوشنبه) ۵ عضو از شورای ۹ نفره بابل بازداشت شدند.