مظنون قتل خاشقجی البستانی
البستانی، سمت چپ تصویر، سمت راست المطرب

روزنامه ینی شفق ترکیه نوشت: یکی از سعودی‌های مظنون به دست داشتن در ناپدید شدن جمال خاشقجی در یک حادثه رانندگی کشته شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ینی شفق در گزارش خود آورده است: مشعل سعد البستانی، از فرماندهان نیروی هوایی عربستان که هنگام ناپدید شدن خاشقجی، روزنامه‌نگار عربستانی در کنسولگری عربستان در استانبول بود در یک حادثه رانندگی در ریاض کشته شد.   

این روزنامه به جزییات این حادثه اشاره‌ای نکرده است.

البستانی یکی از 15 مظنونی است که در زمان ناپدید شدن خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول بوده و دوم اکتبر ترکیه را ترک کردند..

براساس گزارش رسانه‌ها مقام‌های ترکیه معتقدند که خاشقجی در داخل کنسولگری به قتل رسیده است.


منبع : ایسنا


ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ...

https://www.isna.ir/.../ینی-شفق-یکی-از-مظنونان-قتل-خاشقجی-در-حادثه-رانندگی-در-...

۱ ساعت پیش - روزنامه ینی شفق ترکیه نوشت: یکی از سعودی‌های مظنون به دست داشتن در ناپدید شدن جمال خاشقجی در یک حادثه رانندگی کشته شد.

کشته شدن یکی از مظنونان به قتل خاشقجی در یک تصادف ...

https://www.tasnimnews.com › بین الملل › آسیای غربی

۳ ساعت پیش - منابع آگاه از کشته شدن یکی از 15 مظنون به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد ... ینی شفق، مشعل سعد البوستانی یکی از 15 نفری که مظنون به قتل جمال خاشقجی ... عربستان در استانبول است، در یک حادثه رانندگی ساختگی و مشکوک کشته شده است. ... مقام های ریاض هرگونه دست داشتن در قتل خاشقجی را رد کرده اند.

یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی کشته شد - فرارو

https://fararu.com/fa/news/.../یکی-از-مظنونان-قتل-خاشقجی-در-حادثه-رانندگی-کشته-...

۲ دقیقه پیش - ینی شفق در گزارش خود آورده است: مشعل سعد البستانی، از فرماندهان نیروی هوایی عربستان ... در کنسولگری عربستان در استانبول بود در یک حادثه رانندگی در ریاض کشته شد. ... یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی کشته شد.

تصاویر برای ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ریاض کشته شد

نتیجه تصویری برای ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ریاض کشته شد

۳ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ریاض کشته شد

۹ ساعت قبل

نتیجه تصویری برای ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ریاض کشته شد

نتیجه تصویری برای ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ریاض کشته شد

نتیجه تصویری برای ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ریاض کشته شد

۲ روز قبل

تصاویر بیشتر برای ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ریاض کشته شد

گزارش تصاویر

نتایج وب

ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ...

https://khabarfarsi.com/u/61111545

ینی شفق: یکی از مظنونان قتل خاشقجی در حادثه رانندگی در ریاض کشته شد. روزنامه ینی شفق ترکیه نوشت: یکی از سعودی های مظنون به دست داشتن در ناپدید شدن جمال ...

مرگ مشکوک یکی از 15 مظنون قتل خاشقچی - ایران آنلاین

www.ion.ir/News/418987/مظنون-قتل-خاشقچی

۳ ساعت پیش - ایران آنلاین-مرگ مشکوک یکی از 15 مظنون قتل خاشقچی : «ینی شفق» گزارش داد : بعد از انتشار نام و تصاویر 15 مقام سعودی که در زمان مفقود شدن «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد ریاض در کنسولگری استانبول ... در کنسولگری است، در یک تصادف مشکوک با خودرو کشته شده است. ... یکی از 15 مظنون پرونده خاشقجی.

کشته شدن یکی از مظنونان به قتل خاشقجی - رویداد۲۴

https://www.rouydad24.ir/fa/news/.../کشته-شدن-یکی-از-مظنونان-به-قتل-خاشقجی

۱ ساعت پیش - منابع آگاه از کشته شدن یکی از ۱۵ مظنون به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار ... به نقل از روزنامه ینی شفق، مشعل سعد البوستانی یکی از ۱۵ نفری که مظنون به قتل جمال خاشقجی ... در استانبول است، در یک حادثه رانندگی ساختگی و مشکوک کشته شده است. ... مقام‌های ریاض هرگونه دست داشتن در قتل خاشقجی را رد کرده اند.

ترامپ متقاضی دریافت «اسناد ترور» / قاتل مظنون در ریاض ...

https://www.parsine.com › صفحه نخست › بین الملل

۷ ساعت پیش - روزنامه ینی شفق ترکیه نوشت: یکی از سعودی‌های مظنون به دست داشتن در ناپدید شدن جمال خاشقجی در یک حادثه رانندگی کشته شد. ینی شفق در گزارش ...

ینی شفق: یکی از اعضای تیم ترور خاشقچی کشته شد - آلیک ...

www.alikonline.ir/fa/.../7079-ینی-شفق-یکی-از-اعضای-تیم-ترور-خاشقچی-کشته-ش...

۲ ساعت پیش - روزنامه ینی شفق ترکیه اعلام کرد: مشعل سعد البستانی یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور که برای قتل خاشقچی به استانبول اعزام شده بود، در جریان یک تصادف ساختگ. ... فرد طی تصادف رانندگی مشکوک در شهر ریاض پایتخت عربستان کشته شده است. ... انتشار تصاویر و اسامی مظنونان سعودی مرتبط با پرونده خاشقجی.

مرگ یکی از مظنونین قتل خاشقجی در تصادفی مشکوک! / عکس ...

https://www.khabaronline.ir/detail/813377/World/middle-east

۲ ساعت پیش - به نقل از روزنامه ترکیه‌ای ینی شفق، مشعل سعد البوستانی، یکی از 15 مظنونی که در ... در استانبول نقش داشته است، در یک تصادف مشکوک [در عربستان] کشته شده است. ... کلید واژه‌ها : جمال خاشقجی - عربستان - تصادفات رانندگی -.

پیمایش صفحه

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

صفحهٔ بعدی


مخبر - 1397/07/26 - مرگ یکی از مظنونین قتل خاشقجی در ...
www.mokhbernews.ir/Home/ShowNewsInfo/9503911
به نقل از روزنامه ترکیه ای ینی شفق، مشعل سعد البوستانی، یکی از 15 مظنونی که در ... در استانبول نقش داشته است، در یک تصادف مشکوک [در عربستان] کشته شده است. .... یکی از اعضای تیم ترور خاشقچی در یک تصادف ساختگی در ریاض کشته شد.
یکی از اعضای تیم ترور جمال خاشقچی در یک تصادف ساختگی ...
aftabnews.ir/.../یکی-از-اعضای-تیم-ترور-جمال-خاشقچی-در-یک-تصادف-ساختگی-در-ر...
۴ ساعت پیش - روزنامه ینی شفق ترکیه اعلام کرد: 'مشعل سعد البستانی' یکی از اعضای تیم ۱۵ نفره ترور که برای قتل خاشقچی به استانبول اعزام شده بود، در جریان یک تصادف ساختگی کشته ... ترور جمال خاشقچی در یک تصادف ساختگی در ریاض کشته شد+عکس ... عربستان در استانبول| کشف مدارک مهم درباره قتل خاشقجی+تصاویر ...
پرونده خاشقچی در مسیر پیچیدگی ؛ مرگ مشکوک یکی از 15 ...
fa.alkawthartv.com/news/167819
۳ ساعت پیش - تهران- الکوثر: روزنامه ترکیه‌ای ینی شفق به نقل از منابع مطلع گزارش داد که یکی از 15 مظنون قتل خاشقچی، در تصادف مشکوک با خودرو کشته شده است. ... روزنامه‌نگار منتقد ریاض در کنسولگری استانبول حضور داشتند، اکنون گفته می‌شود که یکی از این ... رسانه های ترکیه: تکه تکه کردن خاشقجی قبل از مردن او آغاز شد!
مرگ مشکوک یکی از 15 مظنون قتل خاشقجی +عکس - مشرق نیوز
https://www.mashreghnews.ir/.../مرگ-مشکوک-یکی-از-15-مظنون-قتل-خاشقجی-عکس
۴ ساعت پیش - ... داد که یکی از 15 مظنون قتل خاشقجی ، در تصادف مشکوک با خودرو کشته شده است. ... شدن «جمال خاشقجی» روزنامه‌نگار منتقد ریاض در کنسولگری استانبول حضور ... روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق» امروز (پنجشنبه) در خبری اختصاصی ...
اولین قربانی ماجرای قتل "خاشقجی" - صدای ایران
sedayiran.com › صفحه نخست › بین الملل
۳ ساعت پیش - ... داد که یکی از 15 مظنون قتل خاشقچی، در تصادف مشکوک با خودرو کشته شده است. ... روزنامه‌نگار منتقد ریاض در کنسولگری استانبول حضور داشتند، اکنون گفته ... روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق» امروز (پنجشنبه) در خبری اختصاصی ...
مرگ مشکوک یکی از ۱۵ مظنون قتل خاشقچی، در تصادف خودرو
snn.ir/fa/news/.../مرگ-مشکوک-یکی-از-۱۵-مظنون-قتل-خاشقچی-در-تصادف-خودرو
۴ ساعت پیش - روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق» امروز (پنجشنبه) در خبری اختصاصی گزارش داد «مشعل سعد ... قتل خاشقچی در کنسولگری است، در یک تصادف مشکوک با خودرو کشته شده است. ... کامل ساختمان کنسولگری این کشور در استانبول اصرار کرد تا ریاض راضی شد. .... تاثیر قتل خاشقجی بر ارزش شاخص سهام بورس عربستان ...
یکی از مظنونان قتل خاشقچی سر به نیست شد! +عکس - خبروان
https://khabarone.ir/news/.../یکی-از-مظنونان-قتل-خاشقچی-سر-به-نیست-شد-عکس
۴ ساعت پیش - روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق» امروز (پنجشنبه) در خبری اختصاصی گزارش داد ... یکی از اعضای تیم ترور جمال خاشقچی در یک تصادف ساختگی در ریاض کشته شد ... هفت افسر برجسته تیم حفاظتی بن سلمان، متهم به قتل خاشقجی/ ...
ینی شفق: یکی از اعضای تیم ترور خاشقچی کشته شد - Pars ...
parstoday.com/fa/asia-i150456
۳ ساعت پیش - روزنامه ینی شفق ترکیه : «مشعل سعد البستانی» یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور که برای قتل خاشقچی به استانبول اعزام شده بود، در تصادف ساختگی کشته شد. ... فرد طی تصادف رانندگی مشکوک در شهر ریاض پایتخت عربستان کشته شده است. ... سازمان سیا به این نتیجه رسیده «بن سلمان» مسئول قتل خاشقجی است.
وارد نشده: مظنونان
مرگ مشکوک یکی از 15 مظنون قتل خاشقچی - شیعه نیوز
www.shia-news.com/fa/news/171891/مرگ-مشکوک-یکی-از-15-مظنون-قتل-خاشقچی
۲ ساعت پیش - روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق» امروز (پنجشنبه) در خبری اختصاصی گزارش داد «مشعل ... بر این اساس، البوستانی که در جریان تصادف خودرو کشته شده، با درجه ستوانی در نیروی ... کامل ساختمان کنسولگری این کشور در استانبول اصرار کرد تا ریاض راضی شد. ... سرنوشت خاشقجی در انتظار ۵ مخالف سرشناس عربستانی.
آخرین اخبار بین الملل | خبر پارسی جو
khabar.parsijoo.ir/cat/بین-الملل
اولین تصاویر از تردد فرد مظنون به ترور خاشقجی در اطراف کنسولگری ... یکی از اعضای تیم ترور جمال خاشقچی در یک تصادف ساختگی در ریاض کشته ... روزنامه ینی شفق ترکیه اعلام کرد: 'مشعل سعد البستانی' یکی از اعضای تیم ۱۵ نفره ترور که برای قتل خاشقچی به استانبول اعزام شده بود، در جریان یک تصادف ساختگی کشته شد.