اوبری دریک گراهام، معروف به دریک در ۲۴ اکتبر ۱۹۸۶ در تورنتو، انتاریو کانادا متولد شد. او رپر، خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی، بازیگر و کارآفرین کانادایی است. او ترانه های پر فروشی را تا کنون روانه بازار کرده و یکی از موفق ترین رپرهای دنیا محسوب می شود. همچنین با خواننده های معتبری همچون، لیل وین، امینم، ریحانا، کانیه وست و .. کار کرده است.

دریک

چالش رقص کیکی که کاربرانی با آهنگ او از ماشین پیاده شده و می رقصند در دنیا به شدت فراگیر شد.

دریک

۱- او از خانواده ای هنرمند می آید. پدر دریک، دنیس گراهام، درامر است. عمویش بیس می زند و مادرش هم دستی در موسیقی دارد.

دریک

۲- درباره پیشینه قومی و مذهبی اش می توان گفت، پدرش یک کاتولیک آفریقایی، آمریکایی است و مادرش سفید پوست کانادایی و یهودی است. درحالیکه او خود را یک سیاه پوست معرفی می کند، به یهودی بودنش نیز علیرغم پیچیدگی هایش مفتخر است.

۳- والدینش زمانی که او تنها ۵ سال داشت طلاق گرفتند و او با مادرش در تورنتو ماندگار شد. او در مدرسه یهودیان درس خواند و با مادرش تعطیلات یهودی را جشن می گرفتند.

دریک

۴- او در دبیرستان به شدت منزوی بود. در دبیرستان او تقریبا همه دانش آموزان سفید پوست بودند و پوست سیاه و یهودی بودنش او را متفاوت می کرد. البته دریک همیشه می گوید که متفاوت بودنش او را قوی تر کرده است.

دریک

۵- او دبیرستان را نیمه کاره رها کرد و به سراغ بازیگری رفت. تا اینکه مجددا در سال ۲۰۱۲ از دبیرستان فارغ التحصیل شد.

دریک

۶- او در سال ۲۰۰۱ در یک سریال تلویزیونی کانادایی به نام نسل بعدی  next generation بازی کرد. او به مدت هفت سال همین نقش را ادامه داد و به یک سلبریتی جزئی در کانادا بدل شد.

دریک

۷- در سال ۲۰۰۸ تولید کنندگان سریال، نقش او را حذف کردند با اینکه او در نقشش موفق عمل کرده بود. با اینکه در بازیگری تا حدی موفق شده بود اما در زمینه موسیقی رپ به نتیجه خاصی نرسیده بود. او به خاطر بی پولی در رستوران ها به دنبال کار می گشت.

دریک

۸- در اوایل سال ۲۰۰۸ دریک یک تماس تلفنی غیر منتظره از لیل وین دریافت کرد. لیل وین که یکی از ترانه هایش را که دریک با صدای خود ضبط کرده بود شنیده و از او خواست که به هیوستون پرواز کند و برای آلبوم کارتر سومش با آنها همکاری نماید.

دریک

۹- دریک در سال ۲۰۱۰ اولین آلبوم انفرادی اش به نام thank me later را منتشر کرد و جایزه پلاتینیوم را دریافت نمود. از آن پس آهنگ های او مدام در چارت آر اند بی و هیپ هاپ قرار داشت.

دریک

۱۰-  دریک و کریس براون رقیب عشقی بودند و هر دو به ریحانا علاقه داشتند. در سال ۲۰۱۲ هنگامی که در یک کلاب شبانه با یکدیگر درگیر شدند، برخی از تماشاگران آسیب دیدند و آن دو نیز دچار عواقب قانونی شدند.

دریک

۱۱- او یک ترانه درباره رابطه اش با ریحانا نوشته و در آلبوم views منتشر کرده است.

دریک

۱۲- او تاکنون جوایز گرمی زیادی برده است اما در سال ۲۰۱۷ با دریافت ۱۳ جایزه در مراسم بیلبورد رکورد شکنی کرد و رکورد ۱۱ جایزه در سال ۱۹۸۴ توسط مایکل جکسون را شکست.

دریک

۱۳- یک سرآشپز ایتالیایی، یک نوع سوشی را به نام دریک ثبت کرده است. ریش های او با جلبک دریایی و پوستش با برنج طراحی شده است. پیش از این سوشی هایی با نام و ویژگی های اسنوپ داگ، کانیه وست و توپاک نیز به ثبت رسیده است.

دریک

۱۴- دریک در مراسم بیلبورد ۲۰۱۷ عشقش به نیکی میناژ را ابراز کرد و مشخص شد رابطه اش با دوست دختر سابقش ریحانا را تمام کرده است اما گزارش شده که او رابطه جدیدش را هم نادیده گرفته و اعلام کرده که بدون او شادتر است.

۱۵- دریک نه تنها آهنگ هایی برای خود ضبط کرده بلکه تا کنون آهنگ های زیادی برای هنرمندانی همچون ریتا اورا، جیمی فاکس، آلیشیا کیز و غیره تهیه کرده است که تک آهنگ های معتبری از آب درآمدند.

۱۶- او از نام مستعار شامپاین پاپی به عنوان تهیه کننده موسیقی استفاده می کند. با اینکه تاکنون این قضیه را به طور علنی اعلام نکرده اما گمانه زنی هایی در سال ۲۰۰۲ به خاطر ساخت یک فیلم آغاز شد.

۱۷- او در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که جی زی، آلیا و لیل وین بیشترین تاثیر را برایش داشته اند. او روی بازوی چپش تصویری از لیل وین را خالکوبی کرده تا فراموش نکند چگونه به موفقیتی چشمگیر رسیده است.

دریک

۱۸- او در طول دوران حرفه ای اش با زنانی همچون ریحانا، تایرا بنکس و نیکی میناژ ارتباط داشته اما در برنامه ای اعلام کرد که مدت ها به کت دنینگز بازیگر علاقه داشته و او به قدری مهربان بود که حاضر شد یک قرار شام با دریک ترتیب دهد.

دریک

۱۹- او در انیمیشن عصر یخبندان به جای شخصیت اتان که یک ماموت جوان بود صداپیشگی کرد.

ر

۲۰- او تلاش زیادی کرد تا ریحانا را به دست بیاورد اما در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد وقتی با ویل اسمیت در حال صحبت بود متوجه شد که هیچوقت به ریحانا علاقه ای نداشته و عشق را در رابطه با او احساس نکرده است.

منبع : factinate و کولاک


۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی | مجله کولاک

koolakmag.ir › چهره ها

۲ ساعت پیش - ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی. چالش رقص کیکی که کاربرانی با آهنگ او از ماشین پیاده شده و می رقصند در دنیا به شدت فراگیر شد.

تصاویر برای ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی

نتیجه تصویری برای ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی

نتیجه تصویری برای ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی

نتیجه تصویری برای ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی

نتیجه تصویری برای ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی

نتیجه تصویری برای ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی

تصاویر بیشتر برای ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی

گزارش تصاویر

نتایج وب

علت مرگ مهدی آرین نژاد دوبلور قدیمی ایرانی چه بود ؟ - مجله ...

koolakmag.ir › چهره ها › ایرانی

۲ ساعت پیش - ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی · مهدی آرین نژاد دوبلور چه شخصیت ... حرکت موزون و عحیب شهرام مکری کارگردان ایرانی در یک جشنواره خارجی ...

مهدی آرین نژاد دوبلور چه شخصیت هایی بود؟+بیوگرافی و عکس ...

koolakmag.ir › چهره ها › ایرانی

۲ ساعت پیش - قبلی علت فوت مجید غلام نژاد بازیکن سابق استقلال چه بود؟+بیوگرافی و عکس · بعدی ۲۰ راز زندگی دریک ، رپر جوان و جنجالی ...

رازهای جالبی که درباره خواننده های ایرانی نمی دانید - خبرگزاری ...

https://www.borna.news/.../421894-رازهای-جالبی-که-درباره-خواننده-های-ایرانی-نمی-دان...

۳ تیر ۱۳۹۵ - شاید خنده دار باشد اما با این که این روزها چهره های مطرح، تمام زوایای زندگی شان در ... رمزگشایی از دست‌نوشته جنجالی در کاخ سفید/ نویسنده مرموز در تشکیلات ترامپ کیست؟ .... خشایار، شادمهر را در یک جمع موزیسین می بیند و با او آشنا می شود، و چند روز ... «مهرک ریویل» رپر مقیم لندن که سابقه همکاری با رپرهای مطرح ایران را ...

خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس | رکنا

https://www.rokna.net/بخش-موسیقی.../394481-خواننده-رپر-جوان-به-قتل-رسید-عکس

۱۲ تیر ۱۳۹۷ - رکنا: اسموک داگ، رپر ۲۱ سالۀ کانادایی در تیراندازی اخیر تورنتو کشته شد. ... بار در تور اروپایی دریک (بوی میتز ورلد) در سال ۲۰۱۷ شرکت کرده بود.

راز‌های خصوصی زندگی رپر معروف، امینم - پایگاه خبری تیتر ...

titre1online.ir/راز‌های-خصوصی-زندگی-رپر-معروف،-امینم/

۳ روز پیش - خانه » تیتر یک اخبار » راز‌های خصوصی زندگی رپر معروف، امینم ... کنار دوران کودکی دشوار، امینم نوجوانی و جوانی سختی را نیز پشت‌سر گذاشت. .... امینم در محله‌های خطرناک و در میان خلافکاران بزرگ شده بود اما تا سن ۲۰ سالگی توانسته بود از جنجال به .... فیلم منشوری و لو رفته از سردار آزمون در یک مهمانی با دختران+ویدیو ...

رازهای خصوصی زندگی ریحانا خواننده مشهور - پارس ناز

www.parsnaz.com/رازهای-خصوصی-زندگی-ریحانا-خواننده.html

رازهای خصوصی زندگی ریحانا خواننده مشهور ،ریحانا،بیوگرافی ریحانا،درباره ریحانا ... او در ۲۰ فوریه‌ی ۱۹۸۸ در سنت میشل باربادوس به جهان آمد. ۳. ... گردشگری باربادوس شد و اکنون عنوان افتخاری سفیر فرهنگ و جوانان را نیز دارد. ... تیم بسکتبال لس‌آنجلس داجرز, مت کمپ, و سپس با دریک, رپر کانادایی ارتباط داشت. ... مطالب جنجالی سایت.

نکات جالب درباره زندگی مدونا خواننده جنجالی - پارس ناز

www.parsnaz.com/نکات-جالب-زندگی-مدونا-خواننده.html

نکات جالب درباره زندگی مدونا خواننده جنجالی ،بیوگرافی مدونا،عکس های مدونا ... در ادامه ۵۰ راز درمورد زندگی عجیب و پرحاشیه وی را میخوانیم. ۱. ... ۲۰. فیلم Shanghai Surprise «خبر خوش شانگهای» در ۱۹۸۶ که مدونا با همسرش شان پن در آن ظاهر شده بود ۱۷ ... در ۱۹۹۲، مدونا و رپر مشهور وانیلا‌آیس ارتباط‌ای هشت ماهه با هم داشتند که گفته می شود طی آن ...

خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس - رکنا - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/social/153058728074346

۱۲ تیر ۱۳۹۷ - خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس - رکنا. ... اسموک داگ مورد تحسین رپرهای سرشناسی همچون اسکپتا و دریک بود و چندین بار در تور اروپایی دریک ...

«بلا حدید» مانکن مشهور رابطه عاشقانه با «دریک» خواننده رپ را ...

https://ir.voanews.com/a/us-bella-hadid-romance-drake/4462311.html

۱۰ تیر ۱۳۹۷ - «بلا حدید» مانکن مشهور آمریکایی رابطه عاشقانه خود با «دریک» خواننده جنجالی هیپ هاپ را تکذیب کرد و به شایعات . ... فرهنگ و زندگی ... در روزهای اخیر نظرات مختلفی در شبکه های اجتماعی مطرح شد ولی به عقیده اکثریت کاربران، بلا حدید سوژه این آهنگ بود؛ مدل جوانی که ساکن نیویورک است و خواهری به نام جی جی حدید دارد.

وارد نشده: ۲۰ ‏راز

دریک (موسیقیدان) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/دریک_(موسیقیدان)

اوبری دریک گراهام (زاده ۲۴ اکتبر، ۱۹۸۶) که با نام دریک شناخته می‌شود یک رپر و بازیگر کانادایی است. او در ابتدا با شخصیت "جیمی بروکس" در سریال تلویزیونی ...

وارد نشده: راز ‏جوان ‏جنجالی

کلیپی که لو رفت تا بفهمیم همه این سال ها گول خوردیم: صدای ...

plus.ir/.../کلیپی-که-لو-رفت-تا-بفهمیم-همه-این-سال-ها-گول-خوردیم-صدای-عابر-بانک...

ماجرای خیاطی که با کشف مسعود کیمیایی سینمای ایران را متحول کرد- رازهایی ناگفته از زندگی نامه مرد ستودنی عرصه بازیگری و دوبله ایران، استاد زنده یاد خسرو ...

بیوگرافی حمید صفت خواننده رپ + زندگی و ماجرای قتل - ...

https://photokade.com/بیوگرافی-حمید-صفت-خواننده-رپ/

بیوگرافی حمید صفت خواننده رپ + زندگی و ماجرای قتل ... در یک خانواده هنری در محله شمس آباد تهران بدنیا آمدم، مادرم صدای خوبی دارد و خواهرم نیز کارگردان و بیشتر ...

اخبار رکنا: این کبوتر جنجال بزرگی به پا کرد! - تلکسیران

https://www.telexiran.com › اخبار خبرگزاری رکنا › اخبار رکنا › اخبار خبر

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - در همین سال، پلیس هند در یک روستای کبوتر دیگری که حاوی یک پیام به ... این پسر یزدی راز اتاق خواب زن و شوهرهای جوان را می دانست! .... تا ۲۰ درصد از طریق پروتئین‌ها و بقیه از طریق چربی‌ها باید تامین شود. .... در این موزه با فضای خانه‌های قدیمی آلاشت و نوع زندگی اهالی و لوازم و ..... خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس.

قتل پدر ناتنی توسط خواننده رپ |ناگفته های حمید صفت از ...

https://www.niksalehi.com/soc/قتل-پدر-ناتنی-توسط-خواننده-رپ.html

 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی

۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - این خواننده جوان در دوران کودکی وقتی ۵ ساله شد متوجه ماجرای جدایی پدر و ... حمید صفت که زندگی و رویاهای زیادی در سر داشت در یک سناریوی ... سکوت در ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه روز گذشته پرده از راز این درگیری مرگبار ... سریال جنجالی پدر.

بهترین آلبوم های موسیقی در سال ۲۰۱۷ - فرادید

faradeed.ir/fa/news/47685/بهترین-آلبوم-های-موسیقی-در-سال-۲۰۱۷

۳ دی ۱۳۹۶ - این خواننده جوان با آلبوم جدید خود نشان داده که سبکی بسیار جذاب دارد و می توان به ... فیوچر، رپر و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی، در اوایل سال ۲۰۱۷ با انتشار دو ... در حالیکه دریک توانست اشعار غمگین و محزون را به گویش موسیقی هیپ‌هاپ ... ناگفته‌های زندگی "تتوکاران" ایرانی · ۲۰ فیلتر ذهنی که باعث تخریب شما می‌شوند.

رپرهای آمریکایی | تیپ رپرهای آمریکایی در راهپیمایی ...

https://persianv.com/goonagoon/رپرهای-آمریکایی.html

 رتبه: ۴ - ‏۱ رأی

رپرهای آمریکایی , سه خواننده و رپر آمریکایی که از بنیانگذاران کمپانی هیپ‌هاپ ... تاریخ نشر :شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶مشاهده: 264تصاویر خبریRSSاشتراک: ... در‌واقع وقتی ما هیپ‌هاپ آموزش می‌دهیم، داریم درس زندگی می‌دهیم و اینکه یک نفر چگونه ... وقتی می‌گوییم حقیقت بدون انتها، یعنی می‌خواهیم با جوانان، از طریق .... راز کریس رونالدو فاش شد.

افشای راز جسد سوخته توسط زن خائن - فرادید | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/u/59046521

فرادید ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۲۰ ... جوان معروف به دم اسبی که در پی رابطه شیطانی با یک زن، شوهر او را به لانه مجردی ... بر میت اعتراف کرده و در اعترافات خود توضیح دادند انگیزه اصلی قتل زندگی . ... مجری قلابی رادیو به دام افتاد/ کشف جسد برهنه 2 زن در یک . ... در آن روزها ادعایی که جز جنجالی ترین ها بود، مربوط به رانندگی در حالت غیر معمول ...

موجود عجیبی که در تاریکی شب در قبرستان پرسه می‌زد/سوال ...

https://www.yjc.ir › فضای مجازی › اخبار داغ فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ ... این ویدئو توسط چند جوان از داخل یک خودرو تهیه شده است. ... سروش رفیعی در واکنش به خبر منتشر شده در یک روزنامه صفحه شخصی خود را به‌روز کرد. ... رپر عضو داعش از شبکه‌های اجتماعی برای جذب نیرو کمک گرفته‌ است. .... دیوید بکهام راز زندگی اش را فاش کرد/ ابراز علاقه یک سایت آمریکایی به ایران ...